Nettsider
Trenger du en hjemmeside til din bedrift eller annet prosjekt? La oss hjelpe deg!
Vårt mål er å utvikle vakre og funksjonelle nettsider som effektivt formidler ditt budskap. Nettsider som både vi og våre kunder kan være stolte av å presentere.
Vi benytter nettsidemaler med en fast struktur og layout, noe som eliminerer behovet for å starte fra bunnen av ved hver ny nettside. Dette sparer oss for tid – og derfor deg for penger.
Priser: kr 980-1200 eks. mva. per time.
De fleste nettsider tar mellom 10-50 timer å utvikle, avhengig av sidens omfang og hvor ferdig du er med idé, tekst og bilder. For hjelp med oppdateringer på din eksisterende nettside fakturerer vi per 30 minutter.
Ta kontakt for et uforpliktende tilbud!
Våre kunder:
Hva kan være lurt å tenke på når man skal lage en nettside?
Nettsiden er bedriftens viktigste digitale visittkort og er ofte det første inntrykket mulige kunder får av deg. Et utdatert nettsted kan gi inntrykk av en utdatert bedrift, noe som kan påvirke tilliten til selskapet.
Her er noen viktige punkter å tenke på når man skal lage en ny hjemmeside.
Velg riktig domene
Domenet er bedriftens digitale adresse, og det er lurt om det både er lett å huske og strategisk planlagt for fremtiden. Har du allerede et godt domene, er det ingen grunn til å bytte.
Kartlegg bedriftens behov - hva skall nettsiden brukes til.
• Skal den kun være en enkel landingsside med kontaktinfo?
• Trenger du en mer omfattende side med informasjon om produkter og tjenester?
• Skal du ha en nettbutikk – og i så fall, kanskje ikke nå, men senere?
• Kommer du til å oppdatere innholdet regelmessig?
• Hva trenger en potensiell kunde å vite om din bedrift og hva dere tilbyr?
• Hvordan kan du selge inn din bedrift på best mulig måte, hvorfor skal kunden velge akkurat din bedrift?
Hvis nettstedet ditt ikke lever opp til forventningene, er det lett å gå videre til en konkurrent.
Viktige prioriteringer
Skap godt innhold - Det å sette opp nettsiden er bare første steg – godt innhold er avgjørende for å skape konverteringer og tiltrekke seg kunder via søkemotorer.
God funksjonalitet - En nettside som ikke fungerer som den skal, gir dårlig brukeropplevelse.
Styrk merkevaren og sikre en helhetlig visuell identitet - Nettsiden din bør speile bedriftens identitet og verdier. Logoen din bør ha en fremtredende plass på nettsiden. Når kunder ser logoen din gjentatte ganger - på arbeidsbiler, annonser og nettsiden – skaper det en rød tråd og øker gjenkjennelsen, noe som kan påvirke kjøpsbeslutninger positivt.
Mobilvennlighet - Mange bedrifter designer nettsider med PC-brukere i fokus, men sannsynligheten er stor for at mesteparten av trafikken kommer fra mobiltelefoner. Dersom nettsiden din ikke fungerer optimalt på mobil, risikerer du å miste potensielle kunder.
Implementer sporingsverktøy - Google Analytics og Google Search Console gir verdifull innsikt i hvem som besøker nettsiden din og hvordan de bruker den. Dette gir deg data du kan bruke til å optimalisere innholdet og markedsføringen.
Bruk gjerne Call-to-Actions (CTA) - De fleste bedriftsnettsider har et konkret mål – enten det er å få flere henvendelser, generere salg eller øke nyhetsbrevabonnenter. Sørg for at nettsiden din har tydelige oppfordringer til handling, som: “Ta kontakt for et uforpliktende tilbud”, “Meld deg på vårt nyhetsbrev” eller “Bli medlem for eksklusive rabatter”