top of page

Nettsider

Trenger du en hjemmeside til din bedrift eller annet prosjekt? La oss hjelpe deg!

 

Vårt mål er å utvikle vakre og funksjonelle nettsider som effektivt formidler ditt budskap. Nettsider som både vi og våre kunder kan være stolte av å presentere. Vi lager alt ifra enkle informasjonssider til mere avanserte nettbutikker. Våre sider kan du enkelt oppdatere selv. Men hvis du har viktigere ting å drive med gjør vi gjerne oppdateringer for deg.

Vi benytter nettsidemaler med en fast struktur og layout, noe som eliminerer behovet for å starte fra bunnen av ved hver ny nettside. Dette sparer oss for tid – og derfor deg for penger. 

Priser: kr 980,- eks. mva. per time.

De fleste nettsider tar mellom 10-50 timer å utvikle, avhengig av sidens omfang og hvor ferdig du er med idé, tekst og bilder. For hjelp med oppdateringer på din eksisterende nettside fakturerer vi per 30 minutter.

 

Ta kontakt for et uforpliktende tilbud!

Våre kunder

www.rdss.no

RD shop & support leverer alt av datautstyr og -tjenester til både bedrifter og private brukere på Nesodden og omkringliggende områder. De har en butikk sentralt på Nesoddtangen som vi har innredet. Vi har også designet både logo, hjemmeside, skilter, dekor på vindu/bil, visittkort, annonser og klær.

Skjermbilde 2024-07-15 kl. 19.21.50.png

www.mubli.no

 

Mubli utvikler boliger av høy kvalitet og gjennomfører prosjekter over hele Nesodden. Til dags dato har de 3 ferdige prosjekter og 3 nye prosjekter på gang.

Skjermbilde 2025-04-04 kl. 15.13.07.png

www.fagerbakst.no

 

Fager Bakst er et lite håndverksbakeri, kafé og cateringfirma på Fagerstrand i vakre Nesodden kommune. Hos oss står kvalitet og rene råvarer i sentrum – alt vi serverer er laget fra bunnen av, med kjærlighet til faget og råvarene.​

Skjermbilde 2025-04-04 kl. 14.39.11.png

www.ressurskafe.no

Nesodden ressurskafe ligger er en gratis kafé og gratis gjenbruksbutikk i en gammel låve på Skoklefald. De har mange gratis tilbud som er for absolutt alle her ute på Nesodden, fordi at gratis møteplasser er inkluderende og integrerende.

Skjermbilde 2025-04-04 kl. 14.45.01.png

www.slava-ukraini.no

 

Slava Ukraini Norges formål er å støtte Ukrainas kamp for demokrati og friheit. Innsamla midler vil gå til å hjelpe det ukrainske samfunnet sivilt og militært med utstyr og humanitær hjelp.

Nettsiden er tilgjengelig både på norsk og ukrainsk.

Skjermbilde 2025-04-11 kl. 17.19.54.png

Hva bør du tenke på når du lager en nettside?

Nettsiden er bedriftens viktigste digitale visittkort og er ofte det første inntrykket mulige kunder får av deg. Et utdatert nettsted kan gi inntrykk av en utdatert bedrift, noe som kan påvirke tilliten til selskapet.​

Her er noen viktige punkter å tenke på:

 

Velg riktig domene - Domenet er bedriftens digitale adresse, og det er lurt om det både er lett å huske og strategisk planlagt for fremtiden. Har du allerede et godt domene, er det ingen grunn til å bytte.

Kartlegg bedriftens behov - hva skall nettsiden brukes til.

•       Skal den kun være en enkel landingsside med kontaktinfo?

•       Trenger du en mer omfattende side med informasjon om produkter og tjenester?

•       Skal du ha en nettbutikk – og i så fall, kanskje ikke nå, men senere?

•       Kommer du til å oppdatere innholdet regelmessig?

•       Hva trenger en potensiell kunde å vite om din bedrift og hva dere tilbyr?

•       Hvordan kan du selge inn din bedrift på best mulig måte, hvorfor skal kunden velge akkurat din bedrift?

Skap godt innhold - Det å sette opp nettsiden er bare første steg – godt innhold er avgjørende for å skape konverteringer og tiltrekke seg kunder via søkemotorer.

God funksjonalitet - En nettside som ikke fungerer som den skal, gir dårlig brukeropplevelse.

En helhetlig visuell identitet - Nettsiden din bør speile bedriftens identitet og verdier. Logoen din bør ha en fremtredende plass på nettsiden. Når kunder ser logoen din gjentatte ganger - på arbeidsbiler, annonser og nettsiden – skaper det en rød tråd og øker gjenkjennelsen, noe som kan påvirke kjøpsbeslutninger positivt.

Mobilvennlighet - Mange bedrifter designer nettsider med PC-brukere i fokus, men sannsynligheten er stor for at mesteparten av trafikken kommer fra mobiltelefoner. Dersom nettsiden din ikke fungerer optimalt på mobil, risikerer du å miste potensielle kunder.

Implementer sporingsverktøy - Google Analytics og Google Search Console gir verdifull innsikt i hvem som besøker nettsiden din og hvordan de bruker den. Dette gir deg data du kan bruke til å optimalisere innholdet og markedsføringen.

Bruk gjerne Call-to-Actions (CTA) - De fleste bedriftsnettsider har et konkret mål – enten det er å få flere henvendelser, generere salg eller øke nyhetsbrevabonnenter. Sørg for at nettsiden din har tydelige oppfordringer til handling, som: “Ta kontakt for et uforpliktende tilbud”, “Meld deg på vårt nyhetsbrev” eller “Bli medlem for eksklusive rabatter”

bottom of page